woensdag 24 september 2008

ARTopia 3 - Desanto

Desanto begeleidt de leerlingen in de krea-klas van juf An, bij hun werk rond hun project voor ARTopia.

ARTopia is een kunstroute die van zondag 19 oktober tot en met dinsdag 11 november loopt door het Dienstencentrum GID(t)S. Naast diverse kunstenaars verlenen ook bewoners en leerlingen van het Dominiek Savio Instituut van in Hooglede-Gits (W.Vl.) hieraan hun medewerking.
Ik stond ook in voor het ontwerp van de affiche en de flyer van ARTopia, die kan je hier zien:
flyer
affiche

2 opmerkingen:

Carola Rummens zei

Ik vind de kleur en scherpte van de reeks heel mooi voor foto's die binnen zijn genomen. Volgens mij heb je niet geflitst. Mag ik vragen wat voor lens je hebt gebruikt en welke instellingen je gekozen hebt over het algemeen. Ik moet binnenkort ook ergens binnen een evenement gaan fotograferen en was van plan mijn 50 mm 1.8 lens mee te nemen. Je hebt dan geen zoom en dat vindt ik soms echt jammer op zulke dagen. Maar de 18-55 mm IS lens is 3.5-5.6 en dat is binnen soms tekort aan lichtgevoeligheid zelfs op hogere iso waarden.

Anoniem zei

Doet me wat denken aan m'n opdracht in de kunstacademie. Heel mooi in beeld gebracht Erwin.