zaterdag 27 september 2008

Photokina

Twee dagen uitgetrokken om de Photokina in Keulen te bezoeken. Het is een luxe, maar ook een noodzaak wil je een groot deel van de immense beurs bezoeken. Een hoogtepunt is zeker de Visual Gallery, de tenstoonstelling met foto's. Omdat ik er tegenop zag de reflexcamera twee dagen lang rond de nek te hangen, heb ik mij voor enkele snapshops beholpen met de telefooncamera. Het gemis van een handig, klein-maar-fijn compact fototoestelletje deed zich hier voelen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om op dat gebied het terrein te verkennen. Die GSM-foto's (ook van 5 MP) zijn nog altijd van een minderwaardige kwaliteit. Lijken de fotootjes hieronder al ergens op dan is dat de verdienste van Lightroom.




3 opmerkingen:

Carola Rummens zei

Oh jammer dat ik je niet gezien heb. Maar ook jij hebt mooie foto's gemaakt, heel herkenbaar. Maar ik ga nu mijn voetjes te rusten leggen. Het was me wel een vermoeiend dagje zeg!!!

Martine zei

Ik twijfel er niet aan dat het méér dan de moeite waard was!

Anoniem zei

Deze foto's zien er toch heel behoorlijk uit, zeker voor een GSM!
Ook ik was in Keulen, heb je niet gezien ;-)