zaterdag 4 oktober 2008

2009 Beaufort

Met '2009 Beaufort' krijgt het kunstparcours aan zee '2006 Beaufort' een vervolg. Een evenement waarbij je -bij voorkeur- al fietsend en al wandelend op uiteenlopende plekken aan de kust terecht komt. Je kan er, zo lang je wilt, genieten van de meest uiteenlopende kunstwerken. Ideaal om een mooi fotomoment af te wachten. Nog even wachten tot het voorjaar 2009, het begint op 28 maart (en loopt tot 4 oktober). Ondertussen heb ik nog o.a. deze foto's van de editie 2006.



5 opmerkingen:

Anoniem zei

De eerste is heel mooi opgebouwd.

Anoniem zei

Prachtige zw met zelfs in de donkere delen nog veel details te zien. Mooi!

Anoniem zei

We zijn er in 2006 geweest en hebben inderdaad veel gefietst en zijn met "de Lijn" langs de hele kust geweest. Ik schrok bij het zien van deze beelden, omdat ik ze herkende en dacht: hebben ze die laten staan??
Ik ga komende zomer zeker weer kijken, Camper ergens aan jullie mooie kust en lekker genieten.

Carola Rummens zei

Twee mooie foto's en de eerste is ook mijn favoriet. Leuk die kunstroute. Ik hoop dat ik het niet ga vergeten, want een agenda voor 2009 brengt de Sint altijd. Het lijkt me zeer de moeite om een keer te fietsen.

Anoniem zei

Ik kijk er alvast ook al naar uit. Mooie eerste.