maandag 1 december 2008

My Book


Dit weekend ontdekte ik een website waar je, gratis, je eigen publicaties kunt uploaden om ze vervolgens te laten bekijken in een mooi gestyleerde viewer. Meteen een fotoboek dat ik een jaar geleden ontwierp van onder het stof gehaald en de proef op de som genomen. En kijk: dit is het resultaat, inclusief deze mini-viewer die je interesse zou moeten opwekken om door te klikken.
Na 'Blurb' voor het printen van je eigen boeken, lijkt mij 'Issuu' een leuk aternatief voor een virtueel boek. Opnieuw een interessant medium in het kader van onze hobby.
Kende je deze mogelijkheid en site al? Ken je gelijkaardige providers?
P.S.: maak gebruik van de 'full screen' optie in de navigatie van de viewer om het boek in te kijken.

2 opmerkingen:

Carola Rummens zei

Maar dat ziet er leuk uit inderdaad. Ik heb al even gekeken op de site. Je kan dat dus gratis maken zonder dat je hem ook werkelijk hoeft te printen en mag het dan ook nog op je web zetten. Leuk hoor. Als ik weer tijd heb ga ik het ook eens proberen.

Anoniem zei

Dank voor de tip. Daar ga ik zeker eens kijken. Jouw boek ziet er aantrekkelijk uit.