woensdag 9 januari 2013

Life's A Beach (1)

Een beetje een eigenaardige titel en onderwerp voor een blogbericht in het putje van de winter? Daar lijkt het op, maar daar is een verklaring voor. "Life's A Beach" is de titel van een bijzonder fotoboek van de Britse Martin Parr.
Parr, en zijn eigen stijl van straatfotografie, was zo wat de eerste fotograaf die ik leerde kennen toen ik mij in het midden van het vorige decenium begon te interesseren voor de discipline straatfotografie.
Ondertussen heb ik al een bescheiden en selectieve collectie van fotoboeken, maar tot nu toe nog niets van Martin Parr. Maar met "Life's A Beach" komt daar verandering in. Het is de speciale uitgave van het boek die mij overhaalde. Benieuwd? Je kan er nu al eens naar 'google-en', maar in een volgend blogbericht stel ik het boek voor.
Ondertussen moet je het doen met een foto van eigen makelij over dit thema.

Geen opmerkingen: