vrijdag 28 december 2012

Het wordt 2013

Het wordt 2013.
En daar passen wensen of een citaat bij. Ik ging nog eens kijken wat ik op mijn blog publiceerde voor 2012. Het waren de mooie en wijze woorden van Guillaume Van der Stighelen, overgenomen uit een artikel in de krant 'De Standaard':
 'Als het accent ligt op wat je kan betekenen voor de gemeenschap en voor elkaar, dan krijgen mensen een heel andere zin in het leven, dan is weer heel veel mogelijk.'
'Vreugde komt doordat je iets kan betekenen voor iemand, niet uit het krijgen, het verwerven.'

Het zijn citaten waarop geen jaartal staat. Ik ben er, in het kader van de jaarwisseling, tot nu toe nog geen betere tegengekomen. Als dat de komende dagen gebeurt, dan laat ik het hier weten.
 
Fijne eindejaarsdagen en een voorspoedig nieuw jaar.
Geef ook in 2013 voorrang aan wat écht belangrijk is.

 
Over de foto: Rock Strangers is het monumentale werk van Arne Quinze dat dit jaar een permanent plaats kreeg op de zeedijk. Deze foto van mij werd gekozen voor een folder "Energiek Oostende" van Voka West-Vlaanderen. Bekijk de folder hier.

Geen opmerkingen: