dinsdag 11 februari 2014

Nr 500

Dit is mijn 500ste bericht op de blog sinds de start op 15 februari 2008. Dag op dag bijna 6 jaar geleden.
In de kolom hiernaast kan je exact zien hoeveel berichten ik jaarlijks publiceerde. Met méér dan 100 berichten in het eerste jaar, was 2009 hét topjaar: 112 berichten, bijna één bericht om de 3 dagen. Dat aantal werd de jaren daarna niet meer behaald. Of de kwaliteit van de berichtgeving en de foto's (want dit is een fotoblog) evenredig daalden, laat ik in het midden en aan de bezoeker om te beoordelen. In 2013 zakte het aantal berichten onder de 60. Ook 2014 nam geen vliegende start, dit het 5de bericht sinds nieuwjaar.
Het aantal dagelijkse bezoekers ligt lager dan een paar jaar geleden. Een blog verliest terrein tegenover Facebook. Maar op Facebook vind je mij niet terug. Bloggen blijft voor mij, in het kader van mijn hobby het perfecte medium. Ik blijf met regelmaat een foto posten, of een bericht opstellen rond één of andere interessante activiteit over fotografie.

Geen opmerkingen: